Suntem aici pentru a vă ajuta să creaţi momente speciale pentru angajaţii și colaboratorii companiei dumneavoastră, acoperind toate nevoile de planificare și coordonare a diverselor evenimente, de la conferinţe, seminarii și lansări de produse sau campanii de responsabilitate socială, la evenimente aniversare sau team building.
Pentru noi fiecare eveniment este unic, complet adaptat pentru a reflecta personalitatea companiei dumneavoastră și cu un obiectiv clar de a oferi o experienţă de neuitat care să rămână ȋn mintea angajaţilor și partenerilor de afaceri. Nu contează cât de mare sau mică este compania dumneavoastră. Ceea ce contează este viziunea pentru viitor și posibilităţile de diferenţiere pe piaţă.
Creativitatea, talentul și experienţa MONDEVENTS ȋn organizarea evenimentelor corporate se traduce prin crearea unor concepte inovative adaptate fiecărui client.
Planificare și logistică conferinţe și seminarii
Lansare de produs și cocktail party
Târguri şi expoziţii
Petreceri aniversare
Team building
Activităţi de networking
Dacă nu v-ați gândit niciodată să găzduiți un eveniment din alte motive decât pentru vă relaxa împreună cu echipa dumneavoastră, suntem aici pentru a vă oferi sfaturi despre cum puteţi atinge mai multe obiective printr-un eveniment corporate. Pentru noi, evenimentele corporate reprezintă o oportunitate de a comunica mesajul companiei angajaţilor şi partenerilor de afaceri. Fiecare tip de eveniment poate aduce organizaţiei beneficii specifice, trebuie doar să găsim combinația perfectă care va crea valoarea așteptată.
Planificare și logistică conferinţe și seminarii
Lansare de produs și cocktail party
Târguri şi expoziţii
Petreceri aniversare
Team building
Activităţi de networking
Creare concept de eveniment
Branding și design grafic
Materiale promoţionale si cadouri pentru invitaţi
Primul pas este să definim scopul evenimentului, deoarece acesta stă la baza următoarelor activităţi de planificare. În funcţie de obiectivele agreate şi definiţiei succesului, se va crea conceptul, brandingul evenimentului şi strategia de comunicare cu publicul ţintă.
Selecţie, contractare și management furnizori
Managementul bugetului
Odată ce avem definită experienţa pe care doriţi să o creaţi în cadrul evenimentului, vom putea contacta cei mai potriviţi furnizori. Rețeaua noastră de parteneri acoperă întregul spectru de produse și servicii necesare pentru un eveniment corporate. Nu va fi nevoie să vă faceți griji cu privire la negocierea contractelor, gestionarea furnizorilor sau urmărirea bugetului, deoarece ne vom ocupa noi de toate acestea în numele dumneavoastră.
Selecţie, design și management al locaţiei
Selecţie și management servicii catering
Locaţia aleasă şi bineînţeles, modul în care locația este transformată astfel încât să reflecte tema evenimentului sunt extrem de importante în crearea unei ambianţe potrivite. Există mai multe criterii pentru alegerea locației potrivite, cele mai importante fiind numărul de oaspeți, perioada din an, tipul de eveniment și obiectivele evenimentului.
Selecţie și management sunet și lumini
Planificare și gestionare activităţi de divertisment
Producţie foto și video
Ambianţa creată prin alegerea luminilor, sistemului de sunet, activităților de divertisment potrivite şi o bună alocare a spaţiului sunt decisive în crearea unui eveniment memorabil. Evenimentele MONDEVENTS sunt create cu scopul de a încânta: cele mai bune vinuri și cocktail-uri, experienţe culinare, muzică, divertisment, atenție la nevoile oaspeților noștri și un design al locației care spune o poveste reală.
Coordonare integrală eveniment
Acoperirea integrală a evenimentului înseamnă că veţi economisi timp prețios. Noi ne putem ocupa de tot evenimentul, de la început până la sfârșit. Fiecare proiect este planificat și livrat conform unui plan prestabilit, iar succesiunea activităților este agreată cu dumneavoastră. Persoanele care vor organiza evenimentul sunt project manageri certificaţi, cu experienţă ȋn diferite industrii și care au livrat cu succes proiecte pentru o multitudine de companii.
Managementul invitaţilor și RSVP
Managementul rezervărilor
Unul dintre cele mai importante elemente în planificarea oricărui eveniment corporate este numărul de invitați. Acest număr magic va influenţa multe din deciziile ulterioare, cum ar fi locaţia, nevoile de catering, transport sau comunicare. Pe parcursul planificării vom urmări numărul de confirmări şi vom comunica constant cu publicul evenimentului. Putem oferi support şi pentru invitaţii care vin din diferite părți ale lumii, prin gestionarea rezervărilor, transportului şi agendei evenimentului.