5 activități de integrat în următorul dumneavoastră eveniment corporate pentru a evidenția brandul companiei și pentru a capta audiența.
Pe măsură ce companiile cresc și se dezvoltă, la fel crește și distanța dintre oameni. Avem mai puțin timp să ne cunoaștem colegii, să închegăm o comunitate, să construim echipe puternice. Devine din ce în ce mai dificil să ne asigurăm că valorile companiei sunt bine transmise angajaților și, de asemenea, să îi facem să conștientizeze direcția și obiectivele firmei.
Acesta este motivul pentru care companiile apelează la activități inovatoare în evenimentele organizate pe tot parcursul anului, mai ales la cele organizate pentru angajaţi. Beneficii? Construirea de relații mai strânse, stimularea spiritului de echipă, transmiterea valorilor companiei, celebrarea momentelor cheie.
Următoarele activități sunt perfecte pentru a aduce în lumina reflectoarelor brandul companiei.
1. Cărți de colorat la scară mare sau painting wall
Evenimentele corporate nu înseamnă doar băutură, mâncare și dans. Trendul este de a include activităţi noi care pot menține atenția publicului. Coloriajul personalizat pentru adulți continuă să crească în popularitate, mai ales atunci când integrează brandul companiei dumneavoastră. Puneți la dispoziția participanților un panou unde pot colora o imagine reprezentativă a brandului, încurajați-i să coloreze de-a lungul evenimentului, ca mai apoi să afișați panoul la birou; un suvenir al muncii de echipă prin care angajații au creat ceva minunat.
2. Lego uriaș
Rămânem copii în adâncul sufletului, motiv pentru care jocul cu Lego ne va plăcea mereu. Piesele de Lego supradimensionate pot face parte din activitățile organizate la team building-uri, la diferite evenimente corporate, dar pot fi incluse și în concursuri la târguri, oferindu-le participanților câteva minute pentru a construi ceva spectaculos cu piese de Lego sau pentru a crea logo-ului companiei dumneavoastră din piese de Lego. Chiar dacă nu aveți suficient spațiu la dispoziție pentru un joc de Lego uriaș, oferiți participanților pachete cu piese normale de Lego şi cu siguranţă se vor distra expunându-şi creativitatea.

3. Panou de tip ”I was here”
Încurajați-vă publicul să se implice, dându-i șansa să-și lase gândurile pe panouri imense. E important ca sigla companiei dvs. să apară pe panou, însoțită de mesajul pe care doriți să-l trimiteți publicului. Cereți participanților să deseneze, să noteze pe post-ituri sau să-și lase amprentele colorate pe panou, ca semn al participării lor la eveniment.
4. Celebrități și influenceri
Oamenii își caută mereu modele, au nevoie de cineva care să-i inspire și să le ofere o direcție, simt nevoia să se simtă mândri de ceea ce fac. Faceți-i să se simtă parte din ceva măreț, invitând celebrități sau influenceri să vorbească despre brandul dumneavoastră și despre valorile companiei. O celebritate va crește popularitatea evenimentului, iar oamenii vor participa în număr mai mare. În cadrul evenimentului puteţi să organizați o discuție tip panel cu invitatul special, pentru a oferi şansa tuturor să interacţioneze cu celebritățile care îi inspiră.
5. Capsula timpului
De cele mai multe ori când ajungem să atingem nişte obiective şi să ne bucurăm de rezultate, uităm cum a fost drumul care ne-a dus până acolo şi de oamenii care și-au adus contribuția. Şi de fapt, parcursul este cel care ne oferă experienţele minunate şi aduc oameni frumoşi în proiectele noastre.
Pentru a le mulţumi oamenilor care au fost alături de dumneavostră şi a rememora momente speciale, includeți în evenimentul dumneavoastră o „capsulă a timpului”, în care să fie întipărite momentele cele mai importante din călătoria companiei. Amintiţi audienţei ce înseamnă, de fapt, brandul companiei.
Îi puteți ruga de asemenea pe „angajații veterani” să aducă un obiect personal care să fie parte din decor. Includeți clipuri ale oamenilor care au și-au adus contribuția și mulțumiți-le tuturor pentru aceasta. Clipurile video sunt nu doar pentru divertisment, ele având și o puternică încărcătură emoțională. Puteţi crea chiar şi un scurt video al istoricului companiei sau interviuri ale participanților, luate chiar înainte de eveniment. Și toate acestea compilate într-un videoclip pe care să îl derulați pe parcursul evenimentului. De notat ar fi să cereți acordul pentru a difuza numele sau alte informații personale ale celor implicaţi în proiect, având în vedere noile reglementări de pe piață.
Un eveniment corporate este modalitatea perfectă de a celebra succesul împreună cu angajații dumneavoastră, dar şi o metodă bună de a întări relațiile cu clienții și partenerii de afaceri, a comunica o nouă viziune sau branding, sau a lansa noi produse și servicii.
MONDEVENTS lucrează cu companii care doresc să își crească vizibilitatea pe piaţă sau să creeze un employer brand puternic, prin evenimente corporate care comunică povestea, viziunea și valorile companiei. Contactaţi-ne AICI.
